About me

24 října

Když přemýšlím nad tím, co mě nejvíce vystihuje jsou to zavařovací skleničky, všemožný starý věci, chut' neustále něco objevovat. Vařit, péct a zavařovat. Zajímat se o zdravý životní styl a sport. A přesně tohle právě studuji. Spojení zdravého životního stylu spolu se základy společenských věd. Jsem humanitně založená a kombinace ZSV mi umožnuje spojovat všechny tyhle sociální vědy. 

Ráda, opravdu hodně ráda cestuju, objevuji nový destinace a místa, kultury a přátele. 

Miluju přírodu a snažím se žít v souladu s ní, pomáhat ji a chránit. Miluju bylinky, tinktůry a podobný přírodní věci. Mám radost, když si je můžu sama vyrobit a darovat je těm, kteří to odcení. 

Myslím, že bych našla nespočet přídavných jmen, který mě vystihují.











You Might Also Like

0 komentářů